Cati din prietenii tai sunt prieteni cu adevarat?

In vremuri demult apuse visam sa am o gramada de prieteni. Prieteni cu care sa mergi peste tot, sa te ajute la nevoie, sa fim forever together. Dar e bine ca m-am trezit la realitate... Si mi-am deschis ochii. Am vazut atunci ca cei pe care i-ai ajutat candva, ti-au intors spatele, cei carora le-ai spus o vorba buna, acum brusc au uitat sa vorbeasca cu tine, cei cu care te-ai distrat mereu, pur si simplu uita sa se mai distreze cu tine.

Era bine atunci cand credeam ca sunt inconjurata de prieteni, dar parca acuma mi-e si mai bine, cand pot sa-mi numar prietenii pe degetele de la o mana. Dar macar stiu ca daca sun in toiul noptii cu o problema imi sar in ajutor. Mereu eram cea care suna sa vada ce se mai intampla in viata lor, si mereu discutiile erau apa de ploaie, pana cand discutiile s-au transformat in nimic. Nu-mi plac persoanele care evita sa raspunda la telefon. Mai bine spune-mi in fata ce ai cu mine si gata! De multe ori vad ca sunt oameni in jurul meu care au o gramada de prieteni. Dar oare din gramada aia de prieteni, care ar veni la el in graba cand da de o problema? Poate vreo 2...
 
Asa ca prietenii adevarati sunt putini, spre deloc. As putea sa-i numar pe degete. Dar aia cati sunt ii iubesc si fac parte din familia mea. Aveti grija de prietenii vostrii, ca prietenia asta e asa de rara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu