Un iad, un purgatoriu şi o perfecţiune

Ştiţi că lumea este făcută din culori şi forme? Da… probabil că ştiţi ..dar le vedeţi? Când aţi privit cerul ultima oară? aţi văzut ce forme au norii, aţi văzut coroanele copacilor? copacii nu au doar trunchi….
Poate că ne ferim să spunem adevărul… dar înăuntrul nostru suntem noi… suntem o fiinţă ce încearcă să crească… ce tinde să devină perfectă…
Perfecţiunea nu există...
Cine spune asta?.ceva-ul care nici măcar nu are curajul să deschidă uşa spre el, ceva-ul care nu s-a privit în ochi . Cel ce nu ştie cum e să treacă esenţa pământului din nervurile frunzelor în nervii săi …şi să-l  liniştească. Cel care nu ştie cum ploaia de Mai purifică…nu doar udă. Cel care nu ştie cum e să oferi, să te oferi.. chiar cu preţul de a fi trântit cu brutalitate de pământ de cel care nu te mai vrea…. Perfecţiunea nu e uşor de atins…dar nici imposibilă. Perfecţiunea este în noi…..
În purgatoriul celor  care luptă…..e greu e foarte greu….nu  vreau să vorbesc despre asta..pentru că din lupta aia am ieşit sfâşiat….mai rupt în bucăţi decât un ceainic zdrobit de-un critic orb….am ieşit cu bucăţi rupte din mine..am ieşit cu mlădiţe ce aştept să înmugurească…vreau să înmugurească ..vreau să văd ce flori nasc…
Voi reliefa şi iadul…iadul celor mulţi…..
e în fiecare zi, oriunde.e lumea celor mulţi şi fără de nimic. E lumea în care stăpână este ea….nu-i voi spune numele pentru că am jurat să o reneg pe viaţă…am fugit din lumea ei cu-n grup de renegaţi, vai de ei..dar cu sclipiri…am plecat cu respectul, schimbarea , acceptul , inovarea şi alţi 4….care vor să îşi păstreze identitatea secretă…. Nu ştiam unde am să ajung, bucăţi din mine, probabil cele încleştate cu metal, vroiau să se întoarcă înapoi în acel regat, m-am agăţat  de tot ce puteam de îndoieli, speranţa , milă, de mine …să nu mă las să mă duc înapoi, de unde nu aş mai fi putut scăpa ……am scos, cu lacrimi şi durere, tot ce era mai metalizat din mine şi apoi m-am lăsat sub o ploaie de Mai. Şi acum mai simt cum strigă, răni ce nu se vor vindeca….cum vrea să o slujesc din nou..dar nu….a apus….a apus păcatul….păcatul de a nu trăi… de a nu mă simţii. Nu mai trăiesc în globul de cristal şi cercul de şanse …nu mai sunt adormit cu acelaşi cântece de leagăn, nu mă mai hrănesc cu hrană ……nu ştiu ce e mai bine pentru mine….dar, alţii crezi că pot?
culori, văd culori.. senzaţii….sunt atât de multe…uneori mă copleşesc…alteori mă sperie şi mă ascund sub un pretext..dar nu pot să stau mult căci ele vin peste mine…ca un rău învolburat şi dacă nu lupt să supravieţuiesc….mă trag la fund şi cine mă mai salvează….cum să pierd eu privilegiul de a simţi soarele , atingerile şi durerea… şi de a căuta fără sfârşit un sfârşit…
Cum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu